11.11.2013

Naleśniki z serem

Bardzo lubię naleśniki za ich prostotę w wykonaniu oraz różnorodność wykorzystania. Tym razem w wersji na słodko, z serem. Nie podaję przepisu na nadzienie serowe bo robiłam je na oko (do sera dodałam do smaku ok. 1 łyżki miodu i cukier waniliowy). Skupiłam się na samym cieście naleśnikowym. To kolejny przepis z książki poświęconej właśnie naleśnikom. :) Tak wyglądało dzisiaj moje śniadanie. Nie odsmażałam naleśników ponownie z nadzieniem (do nadzienia nie dodawałam żółtka) a i tak było pysznie.

Naleśniki z serem

PRZEPIS
{"Naleśniki na słodko i słono", wyd. Twoja kuchnia, na ok. 10 sztuk}

Składniki

  • 1 szkl. mąki
  • 1 szkl. mleka
  • 3/4 szkl. wody
  • 2 jaja
  • 1 op. cukru wanil.
  • 1 łyżka cukru
  • szczypta soli
  • olej do smazenia
  • nadzienie: duszone jabłka, ser, konfitura

Przygotowanie
  1. Mąkę przesiać do miski. Dodać jajka, sól, cukier, cukier waniliowy, mleko i wodę. Zmiksować. Odstawić na 30 min. Smażyć na mocno rozgrzanej poatelni z obu stron.
  2. Usmażone naleśniki nadziewać dowolnym nadzieniem i składać w trójkąty
  3. Przed podaniem można naleśniki krótko podsmażyć na maśle.
Smacznego





 

3 komentarze:

  1. ja nigdy do nadzienia nie dodaję żółtka, z żółtkiem jest dla mnie za ciężkie. śniadanie miałaś pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. naleśniki z serem u mnie zdecydowanie na pierwszym miejscu, a już najlepiej jak przyrządzi je babcia czy też mama :)

    OdpowiedzUsuń

Podziel się swoimi uwagami na temat przepisu

Facebook

Obserwatorzy

Tutaj jestem

Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów Top blogi Odszukaj.com - przepisy kulinarne przepisy kulinarne Przepisy Na - katalog Kulinarny
zBLOGowani.pl